crazy and lovely girls

من و زندگی و تنهایی

 خدایا... حواست هست؟

صدای هق هقم از گلویی میاد که تو از رگش به من نزدیک تری!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

amirreza
ساعت13:47---16 شهريور 1391
salam sahar پاسخ:باشه حتما

elahe
ساعت17:11---15 شهريور 1391
salam sahar jon webe khobi dari khoshhal misham be manam sar bezani age ba tabadole link movafegh bodi khabar bede azizam
پاسخ:چرا که نه عزیزم درضمن وبت خیلی جالب بود ولی هرکاری کردم نتونستم واست نظر بزارم


E.A
ساعت16:54---15 شهريور 1391
سلام. وب جالبی داری.


خوشحال می شم نظرتو درمورد وبلاگم بگی.


موفق باشی.
پاسخ:ممنون عزیزم وب توهم خیلی جالب بود ولی نتونستم برات نظر بزارم سعی کردم ولی نشد
پاسخ::ممنون عزیزم وب توهم خیلی جالب بود ولی نتونستم برات نظر بزارم سعی کردم ولی نشد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 15 شهريور 1391ساعت 16:10  توسط sahar